Opiskelijat

Lähihoitajaopiskelija - liity SuPerin opiskelijajäseneksi heti kun aloitat opiskelun. Näin saat suurimman hyödyn maksuttomasta opiskelijajäsenyydestä! Jäsenyys alkaa liittymislomakkeen allekirjoituspäivänä ja on voimassa ilmoittamaasi valmistumispäivään saakka. Opiskelijajäsenyys ei sido sinua mihinkään.
Jäsenetuja on  paljon

• saat kotiin postitettuna ammatillisen SuPer-lehden, kalenterin ja jäsenkortin (jolla saa lisää etuja)
  • saat vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, työssäoppimisjaksoilla ja alan töissä sinut on vakuutettu vastuu- ja oikeusturvavakuutuksella. Vakuutukset ovat voimassa myös ulkomailla tapahtuvan työssäoppimisen aikana.

SuPer tarjoaa työttömyyskassan jäsenyyden maksutta. Opiskelijajäsenlomakkeella haet myös työttömyyskassan jäsenyyttä. Lähetä kopio SuPerille ensimmäisen työsuhteesi työsopimuksesta. Voit kerryttää työssäoöoviikkoja jo opiskelijäsenyyden aikana.
Liittyminen on helppoa! Klikkaa www.superliitto.fi sieltä osiosta opiskelijat ja nuoret; löydät sähköisen liittymislomakkeen.

Tervetuloa SuPerin opiskelijajäseneksi! Onnea ja menestystä opinnoillesi!